štvrtok 21. februára 2013

Kallos KJMN kondicionér, maska a šampón pre regeneráciu vlasov

V dnešnej recenzii sa budeme venovať prvým výrobkom Kallos, a to vlasovému šampónu, kondicionéru a maske z radu KJMN :) Tieto 3 výrobky som zatiaľ ako jediné naplno testovala, nabudúce sa spolu pozrieme na masky. O odbornú pomoc som dokonca požiadala Katku, ktorá ma vlastný kadernícky salón a s výrobkami pracuje :)
Všetky tri výrobky sú vo veľkých a výhodných baleniach po 1000ml. Obaly sú matné, s výrazným nápisom, každý farebne odlišný. Veľmi sa mi páči dávkovanie pumpičkou, je praktické a pohodlné. Každý obal je doplnený slovenským prekladom, ako u všetkých výrobkov zo stránky kadernickyservis. Cenovo všetky pod 4€, momentálne dokonca dva v akcii ;)
Moje vlasy nie sú vo veľmi dobrom stave, preto som si vybrala výrobky pre regeneráciu a samozrejme čakala zázraky :D Šampón a kondicionér KJMN Nourishing sú určené pre výživu a hydratáciu suchých a poškodených vlasov.
 Katka mi doplnila info, vraj sú výborné aj pre melírované vlasy a vlasy po trvalej. Obsahujú proteíny a výťažky z pšeničných klíčkov. Šampón obsahuje provitamín B5 a je vhodný na dlhodobé používanie. Dobre pení a netreba ho veľa. Kondicionér sa správne aplikuje na mierne presušené vlasy, nechá sa pôsobiť 3-5 minút a následne sa dobre opláchne. Oba výrobky sa odporúčajú používať spoločne.
Šampón je priehľadný, kondicionér mliečny a veľmi pekne voňajú. Čo sa týka silikónov, obsahujú len amodimethicone, ktorý síce patrí medzi vo vode nerozpustné chemické silikóny, ale výrobky obsahujú aj centrimonium chlorid a trideceth-12, ktoré z neho robia rozpustný silikón zmývateľný z vlasov ;) Teda sa nemusíte ničoho obávať.
Vlasy mi po ich použití ostávajú jemné, hládké a lesklé, prevoňané a ľahko rozčesateľné.
 Pozrime sa na záver na masku KJMN Restructurizing, ktorá je určená pre rekonštrukciu suchých, poškodených a polámaných vlasov. Obsahuje vitamíny, minerály, soli a bielkoviny pre prirodzenú obnovu vlasov. 
Katka odporúča aplikovať na mokré vlasy, nechať pôsobiť podľa potreby 5-30 minút a následne zmyť vlažnou vodou. Možno ju použiť ako náhradu za kondicionér/balzám. Maska hĺbkovo rekonštruuje vlasy, zoceľuje ich štruktúru a chráni ich pred ďalším lámaním, uhladzuje porézne vlasy a dodáva im lesk. Odporúča sa dlhodobé používanie. 
Maska je mliečna, dokonca vonia po mlieku (mliečny proteín). Neobsahuje žiadne silikóny. 
Všetky z týchto výrobkov dodávajú určitý pocit profesionality, predsa len sa jedná o výrobky bežne používané v kaderníckych salónoch. Poskytujú veľmi účinnú starostlivosť o vlasy za prijateľnú cenu, preto sú  ľahko dostupné pre každú z nás ;) Odporúčam minimálne vyskúšať, dostupné sú varianty pre lesk, objem, farbené vlasy, proti lupinám, atď.

7 komentárov:

  1. Veľmi sa mi páčia tie obaly, jednoduché a zároveň dokonale rozkošné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s tvojím článkom. Priznám sa i keď ešte som ich neskúšala, pretože musím domíňať všetky Baleácke šampóny a masky. (Tiež veľmi dobré). Si nakúpim tieto. Zatú cenu sa to vyplatí :))
    Nie nadarmo sa hovorí za málo peňazí, veľa muziky :D :)))

    Keďže som si odpálila vlasy, s odfarbovaním a následným farbením potrebujú zregenerovať, a hlavne Hydratovať :))

    + Masku Latte. Tú taktiež musím vyskúšať. Tú si nedostala?? Lebo aj tvoju recenziu by som si chcela prečítať :)



    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za krasny komentar, masky mam Jasmine a Placentu + este jednu Keratinovu, buduci clanok bude prave o nich ;) Latte som mala tiez a bola velmi dobra a krasne vonala :)

      Odstrániť
    2. Hih, to aby som si 3x do dňa vlasy umývala. Aby som všetko pomíňala :)) A hneď si kúpim tieto Kallos :)) Ď

      Odstrániť
  3. Ja mám šampon a balzam ale je to taký priemer :)

    OdpovedaťOdstrániť