streda 9. júla 2014

AVON SuperSHOCK Brights riasenka

Ahojte :) Po dlhej predlhej dobe som naspäť. Veľmi sa ospravedlňujem, ale nebolo čím fotiť. Od včera mám nový fotoaparát, tak sa posnažím tento týždeň dohnať, čo sa dá. Preto sa vraciam ešte k poslednému Avon balíčku, ktorý som nestihla zrecenzovať. Prvé na rade sú farebné riasenky SuperSHOCK Brights.
SuperSHOCK Brights sú novinkou, ktorá sa objavila v siedmej kampani Avonu. Riasenka SuperSHOCK ako taká sa teší veľkej obľube, a preto vôbec nikoho neprekvapilo, že sa objavila aj v troch nových farebných odtieňoch ako stvorených pre osvieženie letného líčenia. Obaly sú elegantné čierne, so strieborným holo písmom. Riasenka obsahuje 10ml, má príjemnú konzistenciu a nezapácha. Dostupná je v odtieňoch  Royal Shock, Violet Shock a Emerald ShockCena je v súčasnej kampani 3.90€, v plnej cene 7.60€.
Na testovanie som mala k dispozícii odtiene Royal Shock a Violet Shock. Modrý odtieň je vhodný pre sivé a bledomodré oči, fialový pre zelené a modré oči, zelený odtieň je určený pre hnedé oči. Naozaj sa mi potvrdilo, že z dvoch odtieňov, ktoré som testovala mi viac sadol fialový, ktorý ma upútal už v katalógu. Odtieň nie je veľmi výrazný a tak celé líčenie príjemne oživí, narozdiel od modrej riasenky, ktorá sa mi zdá až priveľmi výrazná, dokonca ju vnímate a modré riasy aj vidíte :D
Fialový odtieň Violet Shock
Obe riasenky sa mi zdajú konzistenciou hustejšie, ako klasická riasenka, a tak sa o niečo náročnejšie aplikujú. Je potrebné niekoľko krát riasy prečesať, aby sa dostatočne naniesla riasenka na všetky miesta. Výdrž je obstojná, neopadávajú a zmývajú sa jednoducho, len pomocou vody. Riasenka sa radí medzi objemové, opticky na mňa pôsobí ako objemová len Royal Shock. Riasenky sú rovnako ako všetky ostatné od Avonu hypoalergénne.
Modrý odtieň Royal Shock.

Ďalšia recenzia sa tu objaví čoskoro, treba dobiehať zameškané :)

6 komentárov: